Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Therese Franzén - 14 oktober 2008 07:00

I lördags var jag och kära mor på Ladies Night. Kanonbra! Showen fick inte så bra kritik i Corren men bättre av oss 4100 som var där.

Tidigare på dagen åkte jag med Anna, Lotta, Marie och Nettan till Unnerstad Gård och kikade på inredningsprylar i shabby chic. Jag hade kunnat köpa hela butiken men det var rätt dyrt så det blev inget istället.


Idag är det dags att gå igenom de utvalda ansökningar till min tjänst. Hoppas att vi hittar något som känns bra. Tror det i alla fall.


Elin är hemma med pappa idag. Hostade så hon kräktes i går kväll, lillskrutten. Men hon verkar vara pigg nu så det blir nog Siwan i morgon

trots snuvan. Så det blir ingen simskola ikväll men det kommer fler gånger.


I morgon ska jag inte yoga utan träffa flickorna på stan för en fika. Ska bli trevligt. Det blir väl en varm ciabatta på gamla Schelins och en stor kopp te. Mums!


Kram från mig och lillfis.


Dagens :-): lillfis sparkar mycket

Dagens :-(: lillskrutt lite småkrasslig


Ovido - Quiz & Flashcards