Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Vårt fantastiska bröllop...

Av Therese Franzén - 28 september 2010 07:00

  


Då är vi gifta!

Efter en helt fantastiska dag som inte går att beskriva med alla ord i världen så har vi fått fantastiska minne och insett att vi har härliga vänner och familj omkring oss!

Jag hoppas att jag kan sätta mig ned och skriva i detalj hur bröllopsdagen var. Men än så länge får ni hålla tillgod med några bilder från dagen!

        

     


  

 
 
Sara Bergman

Sara Bergman

28 september 2010 14:24

Åh vilka fina bilder. Jag påmins om min egen stora dag =)

http://dontworrybehappy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Franzén - 27 juni 2011 07:00

Midsommarhelgen var härlig! Lugn, god mat och trevligt sällskap! Barnen var förväntansfulla! Vi började dagen tidigt med att, på pappa M inrådan, ta en plocka-blommor-promenad! Sagt och gjort, med mycket grönt och några blommor fick vi ihop mate...

Av Therese Franzén - 7 juni 2011 08:37

Jag åkte hem till våra vänner. Där vi så många gånger varit förr på goda middagar, stojiga barn och sena kvällar! Igår var det som att komma till ett främmande hus! En trött, tunn och ledsen vän tog emot mig. Ångesten är stor - hur kunde det hända!...

Av Therese Franzén - 4 juni 2011 23:39


  Världen vändes upp och ner! Den vändes upp och ner för våra vänner, främst för den fina tjejen och de fantastiska barnen! Livet är grymt just nu och vi står här och vill göra allt och mer därtill. Vi är splittrade! Vem ska vi hjälpa? Båda, s...

Av Therese Franzén - 31 maj 2011 08:02


Den är bilden säger allt om vår dag! Älskar dig, min fina! ...

Av Therese Franzén - 22 maj 2011 10:10

 Då var det dags för lillfröken att drabbas av vattkoppor. Allergi och vattkoppor på mindre än en vecka. Otur kan man lugnt säga! Bilden är ganska snäll, den visar inte alls hur mycket koppor den här lilla tjejen har in ansiktet och ögat. Än min...

Ovido - Quiz & Flashcards