Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Therese Franzén - 4 juni 2011 23:39

 

Världen vändes upp och ner! Den vändes upp och ner för våra vänner, främst för den fina tjejen och de fantastiska barnen! Livet är grymt just nu och vi står här och vill göra allt och mer därtill. Vi är splittrade!

Vem ska vi hjälpa?

Båda, självklart men man väljer sida per automatik!

Min värld upptas just nu av det det faktum att allt kan vändas upp och ned på bara en enkel måndagseftermiddag. En helt vanlig dag då man hämtat från dagis, fått kram och puss från alla, en daglig rapport och äter köttbullar. Informationen kommer snabbt och förändrar hela liv. Man kan inte påverka beslutet bara ta in, agera och försöka förstå. Förstå att inget, inget kommer att bli som förut fast man inget visste...

Igår, idag och nästa vecka tänker jag på dig min vän! Jag kommer alltid att stå här, fast besluten att hjälpa dig. Hoppas jag får det...


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards