Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Therese Franzén - 13 maj 2008 08:25

God morgon underbara dag!

Fast snuvan får ju gärna försvinna och bilhel..tet kan vi kasta åt skogen.

Vi trodde att det var en enkel justering som behövdes men det visade sig att en styrväxel behöver bytas. Vad det nu betyder! Bilverkstaden skulle ha 10 800 kr!!!!!!! Sällan, sa vi och tog tillbaka en trögstyrd bil. Nu jagar vi någon "bekant" som gärna får hjälpa oss. Tur att det finns sådana i vår närhet! Får se hur "billigt" det kan bli. Blä!


Annars leker livet! Faktiskt så gör det det! Trots kass bil, morgonarg dotter och kallt väder.


Igår tog farmor med Elin till frissan Ann och hon är så duktig när hon sitter i farmors knä och blir klippt. Efter klippningen tog vi en kebab, mumsigt! Sen blev det hem och försök till nattning av fröken Elin men det gick väl sådär. Men vid 8 somnade hon och det kändes nog som att det var en halvtimme för sent minst! Jag somnade också som en stock eftersom jag sov väldigt dåligt förra natten. Mathias väckte mig strax innan 9 och då var jag skapligt yr. Var bara att göra ordning inför morgondagen, tvätta av sig och borsta tänderna sen god natt!


Kram på er.


Dagens :-): Tjohooooo!

Dagens :-(: behöver jag nämna det....?

Ovido - Quiz & Flashcards