Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Therese Franzén - 23 februari 2008 16:43

Vilka dygn! Hoppas att vi aldrig mer får uppleva detta.

Nu har vi alla tre genomlidigt denna äckliga sjuka. Elin insjuknade som bekant i onsdags kväll sen började Mathias natten mot fredag och sen jag som började så lämpligt till På Spåret.

Nu fick jag det ganska lindrigt om man jämför med mina kära. De har haft det tufft men som tur är så finns det ju ett slut på eländet och jag hoppas det kommit nu.

Elin har sovit som en liten bebis de senaste dygnen och inte ätit något utan bara druckit. Nu är hon hos mormor och morfar och skojar runt och hade visst ätit med god aptit där. Skönt!

Mathias ochjag har vilat och ska alldeles strax ta tag i städningen. Man känner sig som ett enda stort "kräk".

Nu missar vi Melodifestivalen på plats vill säga. Men det gör inget. Nu vill jag bara mysa med famlijen resten av helgen och se till att vi blir friska. Mamma och pappa ska gå istället för oss. Roligt för dem!


Nu kallar moppen! Dags att vädra, skura och tvätta lite till.

IN MED DET FRISKA!


Kram på er.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards