Alla inlägg den 9 november 2008

Av Therese Franzén - 9 november 2008 11:58

Idag är det farsdag och alla pappor är värda ett stort grattis

och allra mest Elins pappa, morfar och farfar.


GRATTIS till er idag!

Av Therese Franzén - 9 november 2008 10:44

Efter ett par dagar med mycket sammandragningar, molande värk i magen och ont lite varstans i höfter och ben tyckte jag det var läge att prata med någon som kan mer än en själv. Så jag ringde förlossningen och förklarade läget. Det var bara att komma. Det kunde ju vara så att förlossningen var på gång. Ja, det gav ju inte hjärtklappning......

Åkte i alla fall dit efter ett besök på Babyproffsen. Allt såg, tack och lov, bra ut men jag har för mycket förvärkar och en ond foglossning så nu är man sjukskriven till 50 %. För första gången i mitt liv. Jag vet knappt hur det funkar med jobb och försäkringskassan men det lär väl ordna sig. Det kom ju mycket lägligt inför allt som är på jobbet. Men bebis först, jobbet sen! Måste lära mig att ta det lite lugnt och inte fara som en jojo här hemma. Lätt inför jul och advent....


Idag är det på sin plats att gratta svärfar som fyller 56 år så...


Grattis Ove!


Nä, nu ska jag dammsuga sen vila.

Kramis från mig och en välmående lillfis.


Dagens :-): kalas igen

Dagens :-(: inte roligt med förvärkar


Några sällsynta bilder av växande mage, v.31


Ovido - Quiz & Flashcards