Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Therese Franzén - 9 juni 2009 21:42

God kväll!

Idag har jag fart hela stan runt flera gånger och vara miljöovänlig. Men vissa dagar blir så. Jag har i alla fall handlat och det är skönt att slippa det på kvällarna. Redan då märkte jag att Alva var lite kinkigare än vanligt men dagen rullade på och nu ikväll tyckte jag att hon var kokhet på huvudet och visst visade tempen feber, 38,5 grader. Så nu har hon fått en Panodil och sover gott i sängen. Hoppas hon är bättre imorgon.


Natten som var måste nog präntas in i minnesböckerna. Elin sov hela natten utan bölja och det var snustorrt i sängen på morgonen. Hon är så medveten om hur duktig hon är så varje morgon säger hon att hon är en stor och duktig tjej. Saker och ting händer snabbt med de små.

Alva sov från 20.30 till 06.45 utan att äta. Alltså den första hela natten utan mat, 4 månader och 3 veckor.


Nä, nu ska jag gå och lägga mig.


Kram och god natt.

Ovido - Quiz & Flashcards