Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Therese Franzén - 3 maj 2011 07:00

 På Alvas 2-årsdag! Våra fina tjejer!


Min fina svärfar påminnde mig om att det var länge sedan han, eller någon annan, fick läsa något här!

Roligt att höra att bloggen är saknad!

Livet rullar på. Det går i 120 - hela tiden.

M är i Ydre ett par dagar i veckan. Då hinner jag knappt andas och det beror väl på den eviga prestationsångesten. Jag vill att allt ska vara tipptopp, för M är det inte lika viktigt och det är säkert mycket mer hälsosamt. Med våren kommer även "kraven" på fin trädgård, målat garage och fixad altan.

Jag kapitulerar snart och flyttar med familjen till en bostadsrätt!


Nåväl! Våren för med sig så mycket annat trevligt. Grillning, varma dagar, inga vinterkläder, mjuk hud, mindre sjukdomar!


På fredag far jag tvärsöver Nordsjön till London med jobbet. Ska bli himla trevligt att få se den stan! När West End kallar tar jag på mig finstassen och högklackat och Upton Park får mig att kolla på fotboll! 
Men jag kommer ju sakna de tre där hemma på Vintervägen!

På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards